אלו הם השלבים ביחסי ציבור:
1. התבוננות: צריך להתבונן על מנת לגלות במה יש לטפל או מה אפשר לקדם ולנצל לטובתנו.
2. מציאת פתרון: כיצד אפשר לטפל בבעיה או לנצל תכונה טובה.
3. עריכת ניסוי: יש לנסות את הפתרון בשביל לראות איך מגיבים אליו ועד כמה הוא מוצלח או לא מוצלח.
4. שימוש: יש להישתמש בפתרון (אם צעד 3 הראה שהוא מוצלח): פה נכנס היישום המלא.
5. הערכה: פה יש להעריך עד כמה מוצלח היה הפתרון, מה הוא הפיק וכ''ו.
6. ניצול: כעת שאנו יודעים מה באמת שווה הפתרון הזה יש לנצל אותו עד הסוף, בעיקר פעולות מוצלחות שהתגלו בצעד 5 ופריצות דרך שנעשו.
7. הערכה של כל התוכנית: משתמשים בהערכה נוספת על מנת לעצב או להמליץ על מדיניות בנוגע לתוכנית. למשל: בתוכנית מוצלחת מאוד שאפשר ליישמה שוב ושוב אפשר להמליץ ליישם את התוכנית באופן קבוע או שיטתי.
תודה לכל אלו שקראו את המאמר!
שמחתי לעזור, ואתם מוזמנים לפנות בכל שאלה וכו'.
בידידות,
דודו פאר
יועץ בכיר בעל נסיון במגוון תחומים רחב, עוסק באחרונה בבניית תוכנית המותאמת לביסוס וייעוץ לחברות ותאגידים גדולים, התוכנית כוללת מבט מקיף וכולל לטיפול בעניינים תאגידיים ובהשגת יעדים המותאמים לחברות גדולות בעלות כוח אדם רב ומוצרים מתוחכמים רבים.
לתיאום פגישה או שאלות נא לטלפן למספר: 052-6619401 או באמצאות המייל:href="mailto:businessconsulting@peer-investment.combusinessconsulting@peer-investment.com">">businessconsulting@peer-investment.com